Subject: Vs: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu (EPL-i kommentaarid)
From: "Kenn Konstabel" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Cc: "EPL volikogu" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 18:37:03 +0200

Tere!

Saadan Eesti Psühholoogide Liidu seisukoha ja kommentaarid
tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise väljatöötamiskavatsuse
asjus (nüüd koos lisaga!).

Lugupidamisega
Kenn Konstabel
  _____

Saatja: Kenn Konstabel <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 31. jaanuar 2024 18:36
Adressaat: [email-masked] <[email-masked]>
Koopia: EPL volikogu <[email-masked]>
Teema: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu (EPL-i
kommentaarid)

Tere!

Saadan Eesti Psühholoogide Liidu seisukoha ja kommentaarid
tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise väljatöötamiskavatsuse
asjus.

Lugupidamisega
Kenn Konstabel