Subject: ERHL arvamus - Re: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus
From: "Teet Torgo" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Mon, 29 Jan 2024 15:39:23 +0200

Tere,

Edastan Eesti Ravimihulgimüüjate Liidu seisukoha TTKS muutmise eelnõu kohta. 
Arvestades eelnõule teiste isikute ja asutuste poolt esitatud tagasisidet 
peame oluliseks ka enda arvamuse andmist tekkivasse debatti teemal, mis 
algses eelnõus oli mõeldud tehnilise halduskorraldusliku seadusetäiendusena.

Lugupidamisega

Teet Torgo

tegevjuht

ERHL

+371 517 8539

From: <[email-masked]>
Date: Thursday, 4. January 2024 at 15:01
To: Eesti Füsioterapeutide Liit <[email-masked]>, Tubakatootjate Eesti 
Assotsiatsioon <[email-masked]>, Eesti Ravimihulgimüüjate Liit 
<[email-masked]>
Subject: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja teiste seaduste muutmise 
seadus

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Tagasisidet ootame 18. jaanuariks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/547425f2-2147-400c-9336-312fdbded494

Pealkiri: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja teiste seaduste 
muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 04.01.2024

Registreerimise number: 1.2-2/4-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee