Subject: E-15/23
From: <[email-masked]>
To: "SM Info", <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Dec 2023 12:06:52 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/484
Kohtuasja number: E-15/23
Vastuse kuupäev: 04.01.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hambaraviteenus; patsiendiõiguste kohaldamine piiriüleses
tervishoius; ravikulude hüvitamine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2005/36/EÜ; direktiiv 2011/24/EL; EMP lepingu
artikkel 36

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7362

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium