Subject: C-638/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "SM Info", <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Dec 2023 15:13:04 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/455
Kohtuasja number: C-638/23
Vastuse kuupäev: 15.12.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: isikuandmete kaitse; isikuandmete töötlemine; mõiste "vastutav
töötleja"; terviseandmed
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7333

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium