Subject: renoveerimistoetus mittetulundusühingule
From: "Janne Jerva" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Sat, 28 Jun 2025 17:02:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

                Tere!

Kirjutan Põhja-Eesti Pimedate Ühingust (PPÜ). Asume Tallinnas aadressil
Tondi 8a. Tegeleme nägemispuudega inimeste rehabilitatsiooni, tööhõive,
hariduse-, vabaaja-, kultuuri-, spordi ja jne. tegevustega. Meie keskus on
avatud teenuseosutaja nii nägemispuudega inimestele kui ka teistele Eesti
elanikele. Kinnistu kuulub meie mittetulundusühingule. Oleme jõudumööda
1955. aastal ehitatud hoonet renoveerinud. Nüüd on ehitusprojekti järgselt
ootel järgmised tööd:sadevee ärajuhtimine, kanalisatsiooni ja veetorustiku
uuendamine, vundamendi soojustamine, kogu maja energiatõhususe tõstmine,
katusealuse 500m2 väljaehitamine rehabiliteerimiskeskuseks.

Palun infot, millistest fondidest on võimalik mittetulundusühingul
eelloetletud tegevusteks toetust taotleda.

Lugupidamisega

Janne Jerva

PPÜ juhatuse liige

Tel.55 75 310