Subject: Tööandja teenustele ligipääs volituste haldamise infosüsteemis Pääsuke
From: "Liis Luik" <[email-masked]>
To: "Info - RTK" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 12:32:38 +0300

Hea partner

Anname teada, et Tervisekassa on viinud tööandja teenused (tvl_taiendamine
ja tvl_loetelu_ta) RIA volituste haldamise infosüsteemi Pääsuke
<https://www.ria.ee/riigi-infosusteem/kesksed-platvormid-avalike-e-teenust
e-pakkumiseks/paasuke>
https://www.ria.ee/riigi-infosusteem/kesksed-platvormid-avalike-e-teenuste
-pakkumiseks/paasuke ning seetõttu oleme suunamas nii praeguseid kui ka
uusi lisanduvaid vahendusteenust pakkuvaid partnereid kasutama seda
lahendust. Pääsukese põhise x-tee vahendamise süsteemiga liitumise juhised
leiate manusest. Kuna Riigi Tugiteenuste Keskuse puhul on vahendatavaid
asutusi palju, siis selleks, et üleminek oleks võimalikult sujuv, oleme
vajadusel abiks volituste lisamisel.

Tervisekassa ja Riigi Tugiteenuste Keskuse vahel sõlmitud
ANDMEVAHETUSLEPING 6-2.9/674 sooviksime lõpetada alates 01.08.2025.

Jään Teie tagasisidet ootama.

Heade soovidega

Liis Luik