Subject: EKEI 2025 aasta eelarve detailse jaotuse kinnitamine
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, "Kristi Urmann" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 09:10:42 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Vastavalt ministri 01.03.2025 käskkirja nr 14 p 2 on Teile saadetud Eesti 
Kohtuekspertiisi Instituudi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu Eesti 
Kohtuekspertiisi Instituudi käskkiri -

Pealkiri: Eesti Kohtuekspertiisi Instituudi 2025 aasta eelarve detailse 
jaotuse kinnitamine
Registreerimise kuupäev: 03.03.2025
Registreerimise number: 43.

Palume sellele teatele mitte vastata. Küsimuste korral võtke meiega ühendust 
allolevatel kontaktidel:

  <http://www2.rik.ee/delta/ekei_logo.png>

Tervise 20, 13419 Tallinn
Tel (372) 663 6600
e-mail: [email-masked] (menetlejatele); [email-masked]
 <http://www.ekei.ee/> www.ekei.ee