Subject: Tartu Vangla 2025. aasta eelarve kinnitamine
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, "Helena Rentik" <[email-masked]>, "Kristi Urmann" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 08:25:08 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Teile on saadetud Tartu Vangla dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri:

Registreerimise kuupäev: 12.02.2025

Registreerimise number: 1-1/2-25/4.

Juurdepääsupiirang: Avalik.

Juurdepääsupiirangu alus: .

See kiri on mõeldud adressaadireal nimetatud isikule. Igasugune käesoleva 
kirja mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole 
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te ei ole kirja adressaat või 
kiri on muul põhjusel sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest 
viivitamatult teavitada e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] ja kustutada kiri koos kõikide lisadega.

  <http://www2.rik.ee/delta/TartuVangla_logo.png>

Turu 56, 51014 Tartu
Telefon: 750 0806
Fax: 750 0805
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.vangla.ee  <http://www.vangla.ee>