Subject: EKEI 2024 aasta eelarve detailse jaotuse kinnitamine
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jan 2025 13:32:29 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Vastavalt ministri 29.12.2024 käskkirja 89 p 2 on teile saadetud Eesti 
Kohtuekspertiisi Instituudi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu  Eesti 
Kohtuekspertiisi Instituudi käskkiri -

Pealkiri: Eesti Kohtuekspertiisi Instituudi 2024 aasta eelarve detailse 
jaotuse kinnitamine
Registreerimise kuupäev: 07.01.2025
Registreerimise number: 2.

Palume sellele teatele mitte vastata. Küsimuste korral võtke meiega ühendust 
allolevatel kontaktidel:

  <http://www2.rik.ee/delta/ekei_logo.png>

Tervise 20, 13419 Tallinn
Tel (372) 663 6600
e-mail: [email-masked] (menetlejatele); [email-masked]
 <http://www.ekei.ee/> www.ekei.ee