Subject: 2024. aasta eelarve muutmine V
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, "Kristi Urmann" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 15:56:32 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Edastan 2024 aasta eelarve muutmine V kinnitamise kärkkirjad.

Lugupidamisega

Gerly Kiipsaar

Kohtudirektori juhtimisvaldkond

finantsjuht-analüütik

[email-masked]

Harju Maakohus

Lubja 4, 10115 Tallinn

 <http://www.kohus.ee> www.kohus.ee

Konfidentsiaalsusmärge:
Selles e-kirjas sisalduv teave ja võimalikud manused on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.
Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.