Subject: FW: teabenõue - hanked 276113, 246478
From: "Katre Illak" <[email-masked]>
To: "Kaja Kruus" <[email-masked]>
Cc: "Triinu Eismel" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 17:43:07 +0300

Tere Kaja

Palun registreeri kiri sisse.

Tervitades,

Katre Illak

From: Eiko Keeman <[email-masked]>
Sent: Monday, September 23, 2024 2:55 PM
To: Sandra Palu <[email-masked]>; Katre Illak <[email-masked]>
Subject: teabenõue - hanked 276113, 246478

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere,

Seoses 20.09.2024 VAKO otsusega hankes nr 276113, tekkisid täiendavad 
küsimused. Vaidluses olevale hankele eelnes hange nr 246478, mille raames 
telliti sama sisulist tööd.

Hanke 246478 osas on riigihangete registris info, et hankelepingu täitmine 
toimus summas 55 877,50 EUR, kuigi hanke eeldatavaks maksumuseks oli 200 000 
eurot. Hankelepingu täitmine lõpetati 21.12.2023.

Registris on samuti märkus, et lepingu raames toimus Mahu suurendamine 
lepingu p 1.4 ja 8.5.1 alusel.

Infoallikas: 
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/4181688/contracts/6459866

Eelnevast jääb mulje, et sõlmitud lepingut ei täidetud täies mahus.

Seetõttu palume infot, millises mahus toimus lepingu täitmine ning mida on 
mõeldud lepingu mahu suurendamise all.

Kas suurendamise raames tehti ka selliste omavalitsuste planeeringute 
digiteerimist, mida ei olnud hanke nr 246478 lisas 6?

Mis oli GeoData Arendus OÜ hankes 246478 esitatud vektoriseerimise ühikhind 
(skaneerimise hind on registris avalik, see oli 45,75 eurot)?

Hange 276113, VAKO otsuse ja edukakstunnistamise otsuse alusel on GeoData 
arendus OÜ ainupakkuja, kelle puhul ei toimunud seetõttu ka hindamist. 
Palume infot, mis oli GeoData arendus OÜ vektoriseerimise ühikhinnad hankes, 
sest seda ei ole avalikustatud.

Kui RTK on teinud otsuse sõlmida leping pakkumuses toodud ühikhindadega, 
siis kuidas on tagatud riigiabi nõuete täitmine, et hankelepingut tohib 
sõlmida ainult töö turuhinna alusel ning ainupakkumise korral peab RTK seda 
hoolsuskohustuse täitmiseks eraldi kontrollima. Mille alusel on RTK 
veendunud, et edukaks tunnistatud pakkumise ühikhinnad väljendavad 
turuhinda.

Eiko Keeman

Ruumab OÜ

5128663