Subject: Loteman OÜ vaie RTK otsuse nr 11.2-31/24/727 kehtetuks tunnistamiseks
From: "Epp Lumiste | LEADELL" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, "RTK Toetused" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Aug 2024 06:33:45 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Edastan Teile käesolevaga Loteman OÜ vaide RTK 08.07.2024 otsuse nr
11.2-31/24/727 kehtetuks tunnistamiseks.

Juhime tähelepanu, et Lisa 2 sisaldab vaide esitaja ärisaladust, mistõttu
palume dokumenti mitte avaldada RTK avalikus dokumendiregistris ja
tunnistada teave asutusesiseseks teabeks AvTS § 35 lg 1 p 17 alusel.

Palume kinnitada vaide kättesaamist.

Lugupidamisega,

Epp Lumiste

Vandeadvokaat / Attorney-at-law

LEADELL Pilv Advokaadibüroo AS

Maakri 19/1, postkast 19, 10145 TALLINN, Eesti/Estonia
Tel. +372 6191630

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leadell.com/> leadell.com

LEADELL offices are among the leading business law firms in Estonia,
Latvia and Lithuania.

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole
kirja adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri
koos võimalike manustega kustutada. Täname./ The information contained in
this message is confidential. If you are not the intended recipient,
please instantly inform the sender thereof and delete the message with the
possible attachments. Thank you.