Subject: Vs: Teabenõue
From: <[email-masked]>
To: "RTK Toetused" <[email-masked]>, "RTK Info" <[email-masked]>
Cc: "'Eesti Omanike Keskliit'" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 12:37:23 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere, Omanike liidul on seoses väikelinnade muinsuskaitsealade
toetusmeetmega täiendav küsimus Kreutzwaldi 52 Võru asuva kinnistu kohta.

Kinnistusregistri väljavõttest nähtub, et 2021 aastal jaotati kinnistu
kaheks (Kreutzwaldi 52 ja Kreutzwaldi 52b) ning mõlemale kinnistule jäi
üks ehitis.

Miks ei nõuta Kreutzwaldi 52b asuval kinnistul asuva hoone renoveerimist?

Lugupidamisega,

Andry Krass

Tel. 5096388

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 5. august 2024 09:36
Adressaat: [email-masked]' <[email-masked]>; [email-masked]'
<[email-masked]>
Koopia: 'Eesti Omanike Keskliit' <[email-masked]>
Teema: Teabenõue

Tere, edastan Eesti Omanike Keskliidu teabenõude seoses 30.04.2024
lõppenud toetusmeetmega väikelinnade muinsuskaitsealadel asuvate hoonete
restaureerimiseks ning kasutuselevõtuks kohaliku kogukonna vajadusteks
ning muinsuskaitseala kasutuse elavdamiseks.

Lugupidamisega,

Andry Krass

juhatuse esimees

Tel. 5096388