Subject: Majandus- ja infotehnoloogiaministri 7. septembri 2023. a käskkirja nr 138 „Põlevkivisektori töötajate tööle asumise ja oskuste arendamise toetamine“ muutmine
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>,Eesti Töötukassa <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jul 2024 14:44:03 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Majandus- ja infotehnoloogiaministri 7. septembri 2023. a 
käskkirja nr 138 „Põlevkivisektori töötajate tööle asumise ja oskuste 
arendamise toetamine“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 22.07.2024

Registreerimise number: 61.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked]
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee