Subject: Taotlus
From: "Erkki Leetsar | PRIORE" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Jun 2024 13:20:46 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Riigi Tugiteenuste Keskus

Käesolevaga esitame Terviseagentuur OÜ taotluse nõusoleku saamiseks
tervisekeskuse võõrandamiseks (lisatud).

Taotlusega seotud küsimustes palume pöörduda otse Terviseagentuur OÜ
lepingulise esindaja poole alltoodud kontaktidel.

Lugupidamisega

Erkki Leetsar
Partner | vandeadvokaat

PRIORE Advokaadibüroo OÜ
Roosikrantsi 2, III korrus, 10119 Tallinn
tel: +372 509 9665
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.priore.legal/> www.priore.legal

Käesolev e-kiri on saadetud advokaadi kutsetegevuses ning selle sisu on
konfidentsiaalne. E-kirjas sisalduvat informatsiooni võib kasutada vaid
isik, kellele see on adresseeritud. Kui te pole sihipärane saaja, palun
teavitage saatjat ja kustutage e-kiri koos manustega kohe ja lõplikult oma
süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient please notify the sender and delete this e-mail. Any
unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this
e-mail is strictly forbidden.