Subject: Kiri
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>,Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus <[email-masked]>, "Eesti Linnade ja Valdade Liit" <[email-masked]>,Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>,Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>,Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>,MTÜ Maakondlikud Arenduskeskused <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 17:32:18 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Edastan infoks, et pikendasime EISis eelnõu tähtaega, uueks tähtajaks on 
07.06.2024.a.

Pealkiri: Majandus- ja infotehnoloogiaministri 31. jaanuari 2024. a määruse 
nr 6 „Perioodi 2021-2027 starditoetuse andmise ja kasutamise tingimused ja 
kord" muutmine

Registreerimise kuupäev: 24.05.2024

Registreerimise number: 2-2/1463-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked]
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee