Subject: Projekti partneriks olemise ning omafinantseeringu kinnituskiri
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 11:38:03 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere.

Teile on saabunud kiri Kiviõli Vene Koolist

Projekti partneriks olemise ning omafinantseeringu kinnituskiri

Registreerimise kuupäev:
Registreerimisnumber:1-11/24/88
Teie kirja kuupäev:
Teie kirja number:%%Saatja kirja number]%%
Dokumendile kehtib juurdepääsupiirang alates: kuni
Alus:

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja 
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi avamiseks 
peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse 
kodulehelt: https://installer.id.ee/

Lugupidamisega

Marina Rüzä

juhiabi