Subject: Teile on saabunud dokument Haridus- ja Teadusministeeriumist_Ministri käskkiri nr 1.1-2/24/140 ja seletuskiri
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 10:22:53 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Edastan haridus- ja teadusministri käskkirja "Toetuse andmise tingimuste 
kehtestamine tegevuse "Temaatiliste teadus- ja arendustegevuse programmide 
rakendamise akadeemilise, era- ja avaliku sektori koosloome ja koostöö 
edendamiseks nutika spetsialiseerumise valdkondades" elluviimiseks" koos 
seletuskirjaga

Registreerimise kuupäev: 29.05.2024
Registreerimisnumber: 1.1-2/24/140

Käskkirja paberkandjal ei edastata.

Lugupidamisega
Haridus- ja Teadusministeerium
tel 735 0222
[email-masked] <mailto:[email-masked]>