Subject: Vabariigi Valitsuse 12. mai 2022. a määruse nr 55 „Perioodi 2021–2027 Euroopa Liidu ühtekuuluvus- ja siseturvalisuspoliitika fondide rakenduskavade vahendite andmise ja kasutamise üldised tingimused“ ja Vabariigi Valitsuse 1. septembri 2014. a määruse ...
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 11:30:16 +0300

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse 12. mai 2022. a määruse nr 55 „Perioodi 
2021–2027 Euroopa Liidu ühtekuuluvus- ja siseturvalisuspoliitika fondide 
rakenduskavade vahendite andmise ja kasutamise üldised tingimused“ ja 
Vabariigi Valitsuse 1. septembri 2014. a määruse nr 143 „Perioodi 2014–2020 
struktuuritoetusest hüvitatavate kulude abikõlblikuks lugemise, toetuse 
maksmise ning finantskorrektsioonide tegemise tingimused ja kord“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 20.05.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/2343-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.