Subject: TAT käskkirja "Kinnipeetavate keeleõpe ja lõimumistegevused" muutmise kooskõlastuskiri
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Apr 2024 13:38:04 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

link EIS-i 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/0c296651-8222-4d60-a7e9-461ee7e8f9ed

Ootame tagasisidet 02.05.2024

Pealkiri: Justiitsministri käskkirja muutmine

Registreerimise kuupäev: 17.04.2024

Registreerimise number: 8-1/3615-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee