Subject: Riigihalduse ministri 5. augusti 2022. a määruse nr 36 „Keskvalitsuse hoonete energiatõhususe parandamiseks moderniseerimisfondist antava toetuse kasutamise tingimused ja kord“ muutmine
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, "Riigi Kinnisvara AS" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 15:33:05 +0300

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Riigihalduse ministri 5. augusti 2022. a määruse nr 36 
„Keskvalitsuse hoonete energiatõhususe parandamiseks moderniseerimisfondist 
antava toetuse kasutamise tingimused ja kord“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 08.04.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/1697-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.