Subject: FW: SA Narva Haigla küsimus. Projekt nr 2.6.0301.10-0019 SA Narva Haigla juurdeehituse rajamine hooldusraviteenuste osutamisesks
From: "RTK Toetused" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Mar 2024 08:58:41 +0200

Edastan

Kaili

From: SA Narva Haigla <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 12, 2024 4:00 PM
To: RTK Toetused <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: FW: SA Narva Haigla küsimus. Projekt nr 2.6.0301.10-0019 SA Narva
Haigla juurdeehituse rajamine hooldusraviteenuste osutamisesks

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

SA Narva Haigla pöördub Teie poole  küsimusega seoses projektiga nr
2.6.0301.10-0019 „SA Narva Haigla juurdeehituse rajamine
hooldusraviteenuste osutamisesks“.

Projekti nr 2.6.0301.10-0019 eesmärgi kohaselt on ehitatud  hoone, mida
kasutatakse hooldusravi teenuste osutamiseks. Projekti tingimuste
arvestades  kas ruumide/hoone pindade ajutine kasutusõigust on võimalik
anda juriidilistele isikutele, FIE-dele kasutamiseks üürilepingu alusel?
Ettevõtjad kavatsevad müüa haigla patsientidele abivahendeid ning
paigaldada kohvimasinaid ja muid toitlustusega seotud seadmeid jms.

Arvestades projekti nr 2.6.0301.10-0019 rahastamistingimusi, palun RTK
arvamust  kas SA Narva Haiglal on õigus sõlmida üürilepinguid ruumide
kasutamiseks, mis asuvad selles hoones?

Lugupidamisega

Maia Anufrijeva

jurist

SA Narva Haigla