Subject: Uuesti_MAK tegevuskava 2024, eelarve 2024 ja indikatiivse eelarve jaotuse 2024–2029 kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Feb 2024 16:35:02 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!
Edastame uuesti, sest täna DHX-i kaudu edastamine ebaõnnestus.

-- 
Tere

Teile on saadetud Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi 
dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument:

Viida nr: 13-12/340-2
Reg. kuupäev: 07.02.2024
Sisu: MTÜ Maakondlikud Arenduskeskused esitasid 18. jaanuaril 
kooskõlastamiseks tegevuskava 2024, eelarve 2024 ja indikatiivse eelarve 
jaotuse elluviija ja kõigi partnerite vahel aastateks 2024–2029 vastavalt 
Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi 4. jaanuari 2024. a käskkirja nr 3 
punktidele 12.3.–12.6.
Esitatud tegevuskavas, eelarves ja eelarve jaotuses 2024–2029 ning sellele 
järgnevalt esitatud vahepealsetes versioonides esinesid puudused, millele 
regionaalarengu osakond juhtis tagasisides tähelepanu.

Regionaalministri kirjaga kooskõlastatakse 02. veebruaril 2024. a esitatud 
täiendatud tegevuskava 2024, eelarve 2024 ja eelarve jaotuse aastateks 
2024–2029.

---
Lugupidamisega

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium
Suur-Ameerika 1 | 15056 Tallinn
625 6101 | [email-masked] | www.agri.ee