Subject: Dokumendi edastamine(UCM krediidi limiidi pakkumus_5-3/24-0137-1 Sovereign Cloud tenancy Aastane Oracle Universal Credit
From: Heli Põld (eLinki teel) <[email-masked]>
To: "info - RIT" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 17:20:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame allkirjastatud dokumendi 
(1.1-6_083_UCM_krediidi_limiidi_pakkumus_5-3_24-0137-1_Sovereign_Cloud_tenancy_Aastane_Oracle_Universal_Credit_Model__(UCM)_tasu2._periood_07.08.2025.asice).

Lugupidamisega

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus
Lõõtsa 8 a, Tallinn 11415
E-post: [email-masked]
Tel: (+372) 671 3898
www.rmit.ee

________________________________
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.