Subject: Taotlus
From: Jahisõbrad <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 14:50:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Mittetulundusühing Jahisõbrad (80657228) soovib alustada kinnisasjade 
jahindusliku kasutamise kokkulepete sõlmimist Märjamaa jahipiirkonnas. 
Selleks oleme Maa-ametist saanud Märjamaa jahipiirkonna katastriüksuse 
tunnused, millest käesolevas taotluses oleme välja jätnud munitsipaal- ja 
rigiiomandis olevad kinnistud ning samuti kinnistud mille suurus on alla 
3000 m2.

Teie kodulehelt nähtub, et RIKile saab esitada ka kirjalikke päringuid mingi 
kindla piirkonna, pindalade, omanike vm andmete saamise kohta.

Kuna mõistlikul moel ei ole täna võimalik leida kellele kuuluvad ca 1100 
kinnistut Märjamaa jahipiirkonnas, siis uurime, kas oleks võimalik kirjaliku 
päringuga saada exceli kujul nende omanike andmed?

Lugupidamisega,

Toomas Lõhmus
juhatuse liige

MTÜ Jahisõbrad

Tel. 505 2329