Subject: Andmed laevakinnistusraamatust
From: "SA Adminandmed" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 10:10:26 +0300

Tere

Tuletan meelde, et 15. aprillil on omanikku vahetanud laevade andmete
esitamise tähtaeg vastavalt 24.03.2023 sõlmitud tähtajatule päringule
(1.1-3_23_0124_Registrite_ja_Infosüsteemide_Keskus_Andmepäring_24.03.2023
<https://dhs.intra.rmv/OTcs/llisapi.dll?func=ll&objId=122766597&objAction=
Open&nexturl=%2FOTcs%2Fllisapi%2Edll%3Ffunc%3Dll%26objId%3D122736961%26obj
Action%3Dbrowse> ).

Samuti pööran tähelepanu, et kuigi päringus oli meile kirjas, et
omandivormi loend peaks sisaldama väärtusi ainuõigustatud, kaasõigustatud,
ühisõigustatud, siis viimase vaatlusperioodi (Y2023) andmetes on aga
väärtused Ühisomand, Ainuomand. Küsin üle, kas teil on omandivormi loend
muutunud? Juhul kui see on muutunud, siis me peaksime päringut uuendama,
kuid ajaliselt võib antud tegevus ületada andmete esitamise tähtaega. Kas
sellisel juhul olete valmis andmeid tähtajaliselt esitama, kuid uuendatud
päring saabub natuke hiljem?

Pilt kehtivast päringust:

Heade soovidega

Jane East
metoodik
andmehõive ja töötluse arenduse valdkond
arendusosakond
Statistikaamet
https://www.stat.ee

tel: +372 588 59410

  <https://www.stat.ee/img/ES_Signature.et.png>

 <https://www.facebook.com/Statistikaamet>
<https://www.instagram.com/eesti_statistika>
<https://www.linkedin.com/company/statistikaamet-statistics-estonia/>
<https://twitter.com/eestistatistika>
<https://www.youtube.com/user/Statistikaamet>

Tegutseme roheliselt! Ära prindi seda e-kirja, kui see vajalik pole.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.