Subject: Kinnistusraamatu x-tee teenuste avamine
From: "Knut Tamm" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 12:20:51 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Seoses oma protsesside parendamisega Keskkonnaametis, sooviksime juurdepääsu 
kinnisturaamatu x-tee teenustele. Taotlus on lisatud manusena. Seniajani 
oleme sama teenust kasutanud läbi KEMITi, kuid selguse huvides (eelkõige 
nähtavus andmejälgijas) sooviksime teenust edaspidi kasutada oma nime alt. 
Palun andke teada kas nimetatud taotlusest piisab (võtsin aluseks KEMITi 
taotluse aastast 2021) või on praktika muutunud ja vajate veel midagi 
täiendavat?

Knut Tamm

Digijuht

Strateegia- ja analüüsiosakond | Keskkonnaamet

Pikk 20a | 80010 Pärnu

+ 372 5890 5926

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee | 
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Keskkonnaamet on avaliku sektori atraktiivseim tööandja 2022

usaldusväärsus * hoolivus * koostöötahe * tulemuslikkus