Subject: FW: Taotlus kinnistusregistri x-tee teenuste kasutamiseks
From: "Kadri Laud" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RIK info" <[email-masked]>
Cc: Kersti Rätsep <[email-masked]>, "Heidi Leppikus" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 13:14:35 +0200

Tere

Palun RIK-il avada Maa-ametile taotluses toodud teenus 
GOV/70000310/kr/Kinnistu_Lihtandmed/-.

Lugupidamisega

Kadri Laud

nõunik

Tsiviilõiguse ja kohturegistrite talitus

Justiitsministeerium

+ 372 5393 8988

From: Priit Kuus <[email-masked]>
Sent: Friday, November 8, 2024 12:33 PM
To: Justiitsministeerium
Subject: Taotlus kinnistusregistri x-tee teenuste kasutamiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Registreerimise kuupäev

08.11.2024

Registreerimisnumber

11-2/24/13798

Tere!

Esitan taotluse kinnistusregistri x-tee teenustele juurdepääsu 
võimaldamiseks Maa järelmaksunõuete infosüsteemi alamsüsteemile maais.

Soovime avamist GOV/70000310/kr/Kinnistu_Lihtandmed/-

Volitus: 
https://adr.envir.ee/et/document.html?id=c0184a1c-9f54-469e-a429-1df86c6ca281

Maa järelmaksunõuete infosüsteemi põhimäärus: 
https://www.riigiteataja.ee/akt/125112022001

* https://x-tee.ee/service-catalog/organizations/70003098/subsystems/maais 
on hetkel turvaserverisse lisamisel (loodetavasti lisatakse turvaserverisse 
46 nädalal)

Lugupidamisega,

Priit Kuus

Juhataja | Katastri arendusosakond

5334 5305

 <http://www.maaamet.ee/et> www.maaamet.ee

 <http://www.kataster.ee/> www.kataster.ee