Subject: Täiendav päring
From: <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 08:10:01 +0300

Tere

Teile on saadetud Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi 
dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument:
Viida nr: 14-5/880
Reg. kuupäev: 15.08.2024
Sisu: Täiendav päring (riigitee 1 Haljala ja Kukruse)

Palume lisatud tabel täita väljade „Eesnimi“, „Perenimi“, „Isikukood“, 
„aadress“ „email“. Isikukoodi puudumisel täita väli "Sünniaeg". Juriidiliste 
isikute puhul palume täita väljad „Ärinimi“, „Registrinumber“, „Äriregistri 
aadress“ ja „Äriregistri kontakt (e-post).

Tegemist on kiireloomulise päringuga ja palume tagastada täidetud tabeli 
hiljemalt 22.08.2024. Täpsustavate küsimuste korral pöörduge Anne Martini 
poole.

---
Lugupidamisega

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium
Suur-Ameerika 1 | 15056 Tallinn
625 6101 | [email-masked] | www.agri.ee