Subject: Täiendav päring
From: <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 16:50:01 +0300

Tere

Teile on saadetud Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi 
dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument:
Viida nr: 14-5/859
Reg. kuupäev: 13.08.2024
Sisu: Täiendav päring

Palume lisatud tabeli lehtedel „Sindi_Kikepera suund“ ja „Kilingi-Nõmme 
suund“ täita väljad „Eesnimi“, „Perenimi“, „Isikukood“. Isikukoodi 
puudumisel täita väli "Sünniaeg". Juriidiliste isikute puhul palume täita 
väljad „Ärinimi“, „Registrinumber“, „Äriregistri aadress“ ja „Äriregistri 
kontakt (e-post)“.

Tegemist on kiireloomulise päringuga ja palume täidetud tabel tagastada 
esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 28.08.2024. Täpsustavate küsimuste 
korral pöörduge Anne Martini poole (tel 58023933, e-post 
[email-masked]).

---
Lugupidamisega

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium
Suur-Ameerika 1 | 15056 Tallinn
625 6101 | [email-masked] | www.agri.ee