Subject: Taotlus kinnistusregistri x-tee teenuste kasutamiseks
From: "Priit Kuus" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 11:28:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Registreerimisnumber 11-2/24/3941

Tere!

Esitan taotluse kinnistusregistri x-tee teenustele juurdepääsu 
võimaldamiseks katastri alamsüsteemile mtp-kataster.

Soovime avamist:

Kinnistusraamatu_Muudatused_v2

https://x-tee.ee/service-catalog/Kinnistusraamatu_Muudatused_v2/services/217862406/70000310/kr/EE/v2

Volitus: 
<https://adr.envir.ee/et/document.html?id=c0184a1c-9f54-469e-a429-1df86c6ca281> 
https://adr.envir.ee/et/document.html?id=c0184a1c-9f54-469e-a429-1df86c6ca281

Priit Kuus

Juhataja | Katastri arendusosakond

5334 5305

 <http://www.kataster.ee/> www.kataster.ee