Subject: Päring
From: <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 10:34:46 +0200

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Päring äriregistris

Registreerimise kuupäev: 15.03.2024

Registreerimise number: 1.2.-2/24/705-1

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked]
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880> 
Facebookist