Subject: Uuesti_Päring
From: <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 09:40:01 +0200

Edastame uuesti, sest täna DHX-i kaudu edastamine ebaõnnestus.

-- 
Tere

Teile on saadetud Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi 
dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument:

Viida nr: 14-5/233
Reg. kuupäev: 20.02.2024
Sisu: Vabariigi Valitsus algatas 15.02.2024 korraldusega nr 39 Eesti-Läti 
neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise 
hindamise. Planeerimisseaduse § 31 järgi tuleb riigi eriplaneeringu 
menetlusse kaasata isikud, kelle õigusi võib planeering puudutada. Nimetatud 
isikute kaasamiseks koostasime käesolevale kirjale lisatud tabelid 
katastriüksustest, mis jäävad koostatava riigi eriplaneeringu 
planeeringualasse.

Palume lisatud tabel täita väljade „Nimi/ ärinimi“, „Isikukood“, „aadress“ 
„email“, juriidiliste isikute puhul palume täita ka väljad „Äriregistri 
aadress“ ja „Äriregistri kontakt (e-post). Loetletud väljade osas täidetud 
tabel palun tagastada hiljemalt 26.02.2024.

Täpsustavate küsimuste korral pöörduge Marju Kaivapalu poole.

---
Lugupidamisega

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium
Suur-Ameerika 1 | 15056 Tallinn
625 6101 | [email-masked] | www.agri.ee