Subject: Sotsiaalhoolekande seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsus suure abivajadusega laste toetamiseks
From: <[email-masked]>
To: "Prokuratuurid info" <[email-masked]>,Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 09:42:53 +0200

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Ootame teie tagasisidet hiljemalt 10.01.2025 e-posti aadressile [email-masked]

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/9ac7b2d7-879e-41c3-82f4-19fba2eeec38

Pealkiri: Sotsiaalhoolekande seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise 
kavatsus suure abivajadusega laste toetamiseks

Registreerimise kuupäev: 28.11.2024

Registreerimise number: 1.2-1/3027-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee