Subject: Lepingu lõpetamise kiri reg. nr 167DLT
From: "ERGO" <[email-masked]>
To: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 10:33:00 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Hea RIIGI INFOSÜSTEEMI AMET

Täname Teid, et olete olnud ERGO klient.

Saadame Teile kindlustuskaitse lõpetamise teate ja jääme Teid ootama taas 
ERGO kliendiks.

ERGOs sõlmitud kindlustusleping tagab Teile kaitse ootamatute ja 
ettenägematute kahjujuhtumite puhuks.

Kindlustamine annab turvatunde, aitab õnnetusest kiiresti üle saada ja 
juhtunu unustada.

Kui Teil on küsimusi või kui soovite lisainfot, palume võtta ühendust 
alltoodud kontaktidel.

Heade soovidega

ERGO Insurance SE
Veskiposti 2/1
10138 Tallinn
Tel +372 610 6500
[email-masked]
www.ergo.ee