Subject: Kinnistu jagamine ja müük.
From: <[email-masked]>
To: "ria" <[email-masked]>, "Automaatvastus" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jan 2024 16:41:23 +0200

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere

Tehing toimub notar Kristi Kivimägi juures 01.02 kell 13.00. tuleb
kinnistute jagamine ja müük (kinnistusraamatu väljavõte manuses).

Kinnistule on seatud isiklik kasutusõigus Eesti Vabariik kasuks. Tähtajatu
isiklik kasutusõigus tehnovõrgu omamiseks ja majandamiseks vastavalt
16.09.2019 lepingu punktile 4 ja lepingule lisatud plaanile. 16.09.2019
kinnistamisavalduse alusel sisse kantud 14.10.2019.

Palun nõusolekut kinnistute jagamiseks, millisele kinnistule jääb isiklik
kasutus õigus eesti Vabariigi kasuks.

Lugupidamisega,

Anneli Loosaar

sekretär

__________________________________________________

Marje Jürioja, Kristi Kivimägi, Kaia Krüger notaribüroo

Ringi 1, Pärnu 80010

tel. 44 77 960

mob. 54 888 961

faks 44 77 962

[email-masked]

Oleme avatud

E-N 9:00-17:00

R 9:00-15:00