Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 67459202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 16:00:34 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 67459202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8786461&turva=5c484f5b6a0cb5b98a8e1e18fba350defe0fc209066c6b307ad6db402290cb60702d603bcacb70b5832cc666f9d80187498b2769b307db1aaefe51a05175a777> 
&teade=8786461&turva=5c484f5b6a0cb5b98a8e1e18fba350defe0fc209066c6b307ad6db402290cb60702d603bcacb70b5832cc666f9d80187498b2769b307db1aaefe51a05175a777

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 67459202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8786461&turva=5c484f5b6a0cb5b98a8e1e18fba350defe0fc209066c6b307ad6db402290cb60702d603bcacb70b5832cc666f9d80187498b2769b307db1aaefe51a05175a777> 
&teade=8786461&turva=5c484f5b6a0cb5b98a8e1e18fba350defe0fc209066c6b307ad6db402290cb60702d603bcacb70b5832cc666f9d80187498b2769b307db1aaefe51a05175a777

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8786461&turva=5c484f5b6a0cb5b98a8e1e18fba350defe0fc209066c6b307ad6db402290cb60702d603bcacb70b5832cc666f9d80187498b2769b307db1aaefe51a05175a777> 
&teade=8786461&turva=5c484f5b6a0cb5b98a8e1e18fba350defe0fc209066c6b307ad6db402290cb60702d603bcacb70b5832cc666f9d80187498b2769b307db1aaefe51a05175a777

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court