Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 12:03:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/22737 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Türisalu küla, Pärgma tee 12, Harju 
maakond, Harku vald, Türisalu küla, Pärgma tee 12 (aiamaja, abihoone) ja 
soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõikele 6 kaasab 
Harku Vallavalitsus ehitusloa menetlusse kinnisasja omaniku.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27522951>  (menetlus 
nr: 507860) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.09.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (HEDDY ESTAM) poole.