Subject: C-50/23
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 13:56:40 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/136
Kohtuasja number: C-50/23
Vastuse kuup�ev: 09.09.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: asutamisvabadus ja teenuste osutamise vabadus; 
hasartm�ngukontsessioon; konkurentsivabadus; kontsessioonilepingute 
s�lmimine; kontsessioonitasu; �igusp�rane ootus; �lekaalukas �ldine huvi
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 49; ELTL artikkel 56

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7014

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium