Subject: C-442/25
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Aug 2025 12:35:23 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/369
Kohtuasja number: C-442/25
Vastuse kuup�ev: 02.09.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: intresside tasumine; riigiabi
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 108; m��rus (EL) nr 2015/1589; m��rus (E�) 
nr 794/2004

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8310

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium