Subject: C-434/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 11:38:00 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/354
Kohtuasja number: C-434/25
Vastuse kuup�ev: 27.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kapitali vaba liikumine; maksustamine; �ri�hingu jagunemine; 
�hine maksustamiss�steem; �lev�tva v�i omandava �ri�hingu osade jaotamine 
�leandva �ri�hingu osanikele v�i aktsion�ridele
�iguslikud vormid: direktiiv 2009/133/E�; ELTL artikkel 63

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8295

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium