Subject: C-402/25
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 12:36:15 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/347
Kohtuasja number: C-402/25
Vastuse kuup�ev: 26.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: ebausaldusv��rsete pakkujate nimekirja kandmine; riigihange; 
riigihankemenetlus; valeandmete esitamine
�iguslikud vormid: direktiiv 2014/24/EL; direktiiv 89/665/EM�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8288

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium