Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 15:24:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2511371/19992 aadressile Harju maakond, Tallinn, Haabersti linnaosa, Rõugu 
tn 9, Harju maakond, Tallinn, Haabersti linnaosa, Kubu tn 9a // Kärbise tn 9 
// Kärbise tänav T1 // Kärbise tänav T2 // Kärbise tänav T3 // Rõugu tn 1 // 
3 // 9 // Rõugu tänav T1 // Rõugu tänav T2 // Rõugu tänav T3 // Sagari tänav 
T2 (Puhkeala, mänguväljak, Kõvakattega teed ja platsid) ja soovib teid 
kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Teatame, et Teil on võimalik esitatud dokumentidega 
tutvuda. Lisainfot ehitisregistri kasutamiseks on võimalik leida 
ehitisregistri veebilehelt. Teatame, et Teil on võimalik nimetatud 
dokumentatsiooni kohta esitada kirjalikult arvamusi läbi ehitusregistri (või 
e-mail [email-masked]).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27497586>  (menetlus 
nr: 504807) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 21.08.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (RELIKA TISLER) poole.