Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 59400202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 15:18:25 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 59400202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8735750&turva=0b827f32790b9e37bc8c8bdd963ebc18> 
&teade=8735750&turva=0b827f32790b9e37bc8c8bdd963ebc18

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 59400202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8735750&turva=0b827f32790b9e37bc8c8bdd963ebc18> 
&teade=8735750&turva=0b827f32790b9e37bc8c8bdd963ebc18

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8735750&turva=0b827f32790b9e37bc8c8bdd963ebc18> 
&teade=8735750&turva=0b827f32790b9e37bc8c8bdd963ebc18

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court