Subject: C-390/25
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 09:27:54 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/331
Kohtuasja number: C-390/25
Vastuse kuup�ev: 12.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: hankemenetlus; hanketingimused; pakkumuste hindamise 
kriteeriumid; riigihange; v�rdse kohtlemise p�him�te
�iguslikud vormid: direktiiv 2014/24/EL

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8272

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium