Subject: [Possible Malware Fraud][DKIM katki][SPAM] Eesti Gaasiliidu selgitustaotluse
From: "Eesti Gaasiliit" <[email-masked]>
To: Jürgen Ligi - RAM <[email-masked]>
Cc: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Jul 2025 22:11:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

  _____

WARNING: Your email security system has determined the message below may be 
a potential threat.

It may trick victims into clicking a link and downloading malware. Do not 
open suspicious links.

If you do not know the sender or cannot verify the integrity of the message, 
please do not respond or click on links in the message. Depending on the 
security settings, clickable URLs may have been modified to provide 
additional security.

  _____

Lugupeetud rahandusminister Jürgen Ligi!

Palun leidke käesoleva kirja manuses meie selgitustaotlus biometaani ja 
veeldatud biometaani aktsiisivabastuse kohta. Oleksime väga tänulikud kui 
selgitustaotlust on võimalik menetleda kiiremini kui seadusega ette nähtud.

Lugupidamisega/Best regards

Heiko Heitur

Tegevjuht/CEO

Eesti Gaasiliit/Estonian Gas Association

+3725246885

www.gaasiliit.ee