Subject: C-378/25
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 14:38:54 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/327
Kohtuasja number: C-378/25
Vastuse kuup�ev: 08.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: hanketingimused; m��ruse kohaldatavus; piirm��rast v�iksema 
maksumusega hanked; riigihange; Venemaa vastu suunatud piiravad meetmed 
seoses olukorraga Ukrainas
�iguslikud vormid: direktiiv 2014/24/EL; m��rus (E�) nr 833/2014

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8268

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium