Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 54695202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 14:29:13 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 54695202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8719483&turva=7d96e5868da5cb4f7a81db5a862e67e1> 
&teade=8719483&turva=7d96e5868da5cb4f7a81db5a862e67e1

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 54695202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8719483&turva=7d96e5868da5cb4f7a81db5a862e67e1> 
&teade=8719483&turva=7d96e5868da5cb4f7a81db5a862e67e1

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8719483&turva=7d96e5868da5cb4f7a81db5a862e67e1> 
&teade=8719483&turva=7d96e5868da5cb4f7a81db5a862e67e1

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court