Subject: C-372/25
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 16:20:24 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/316
Kohtuasja number: C-372/25
Vastuse kuup�ev: 05.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: elamukinnisvaraga seotud tarbijakrediidilepingud; krediidilepingu 
�mberarvestamine m�nda teise valuutasse
�iguslikud vormid: direktiiv 2008/48/E�; direktiiv 2013/36/EL; direktiiv 
2014/17/EL; m��rus (EL) nr 1093/2010

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8257

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium