Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 56428202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 11:59:19 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 56428202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8717866&turva=553e02016929a074c0bd8fef99c87e01> 
&teade=8717866&turva=553e02016929a074c0bd8fef99c87e01

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 56428202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8717866&turva=553e02016929a074c0bd8fef99c87e01> 
&teade=8717866&turva=553e02016929a074c0bd8fef99c87e01

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8717866&turva=553e02016929a074c0bd8fef99c87e01> 
&teade=8717866&turva=553e02016929a074c0bd8fef99c87e01

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court